Atgal į paslaugas

Icon treatment

Book Book

This is the treatment of early tooth decay (caries) or surface cracks and demineralised enamel without fillings.

In the early stages of tooth decay or when spots appear on the tooth, the enamel can be treated without drilling and filling, simply by applying a special gel to the tooth that fills small lesions and restores the mineral layer of the tooth. Minerals make up as much as 96 per cent of the tooth enamel.

Icon treatment is a completely non-invasive method of restoring the surface of the tooth if the tooth decay has not yet damaged the deeper layers of the tooth, i.e. if only the tooth enamel and the upper layer of dentin below it are damaged. This method is ideal if the tooth surface is damaged after wearing braces, or if you notice that white spots have appeared on your teeth.

It is a completely painless procedure. During the procedure, the tooth being treated is isolated from the others, and then a special gel is applied to open the pores of the damaged tooth. The tooth is then cleaned with ethanol and air dried. After that, the dental hygienist applies a special liquid resin to the tooth, which is absorbed into the pores of the tooth. Finally, the resin layer is light cured and the surface of the tooth is restored. The tooth decay is completely blocked from penetrating further. In case of deeper damage, the procedure should be repeated. Treatment of the tooth surface with the Icon system is considered by specialists to be a more effective procedure than conventional fluoride therapy.

Icon treatment is suitable for patients of any age. It does not require any special preparation, aside from our recommendation that you come for it on a full stomach.

Keep in mind that you cannot eat or drink for at least two hours after the procedure, and you will have to avoid all foods and beverages that stain (coffee, wine, dark sauces, beetroot, strawberries, bilberries, fruit juices, sweets with bright synthetic dyes, etc.) for the rest of the day.

Reviews

VytautasVytautas
12:22 08 Jun 24
Disclaimer: rašau apie žmonos patirtį.Žmonai (užsienietė, menkai kalbanti angliškai) kilo problemų su retaineriu, tad nusprendėm paieškoti ortodontijos klinikos. Radome Era Estethetic. Registruojantis telefonu mums buvo patikinta, kad problemų su kalbos barjeru nebus, kadangi, nors ortodontas rusų kalba ir nekalba, tačiau tikras atsiras kažkas, kas pavertėjaus. Nors ne optimalu, bet skamba neblogai.Atėjo vizito diena, nukakome iki klinikos, buvome maloniai pasitikti administratorės, o po penketo minučių, žmona buvo iškviesta į gydytojo-odontologo-ortodonto kabinetą. Kol laukiau, pavarčiau keletą įdomių žurnalų, atsigėriau kavos (pliusas klinikai). Žmona grįžo po 15-20 minučių, sumokėjome už procedūrą, tačiau jau iš veido kalbos matėsi, kad kažkas ne taip. Išėjusi iš klinikos, žmona nupasakojo nusiskundimus, kurie, trumpai tariant, atrodė taip:*Atėjusi į kabinetą, buvo sutikta gan atšiauriai daktaro J. Pranckiečio, kuris pasakė, kad jeigu ji nekalbės angliškai, procedūra nebus atliekama. Žmonai ruošiantis išeiti iš kabineto, prabilo daktaro asistentė (?), patikinusi, kad pavertėjaus. Puiku, bet kodėl daktaras su asistentė iškart nesusitarė dėl vertėjavimo? Kam reikėjo užsiminti apie procedūros neatlikimą dėl kalbos barjero, jeigu jau registracijos metu įspėjome, kad pacientė nekalbės angliškai?*Procedūros metu, daktaras net nebandė plėstis (per vertėją), kas ir kaip daroma bei atliekama, koks retaineris dedamas ir pan. Lyg to nebūtų gana, po procedūros daktaras net neparodė, koks retaineris įdėtas, nepatikrino tarpudančių (ar įmanoma valytis juos siūlu, ar nėra juose klijų ir pan). Aišku, galite sakyti, kad pati žmona turėjo teirautis minėtų dalykų, bet tokiu atveju vis vien kyla klausimų, kodėl daktaras patingėjo daryti tai, kas privalu ir būtina ;)*Grįžusi namo, žmona pamatė, kad naujasis retaineris apie pusantro danties trumpesnis už senąjį (vėlgi, kodėl apie tai nebuvo užsiminta?), o bandymas valytis tarpdančius pirmosiomis dienomis baigėsi keletu klijų gumulėlių, iškritusių iš tarpdančių (nesu ekspertas, bet žmona patikino, kad taip neturėtų būti).Po keletos dienų nusprendėme, kad šio reikalo nereiktų palikti likimo valiai ir vėl paskambinau į kliniką ir išreiškiau aukščiau surašytą kritiką. Ir, deja, likau nustebintas (nelabai maloniai) administratorės/receptūros reakcija. Okei, atvykimo laiką mums pasiūlė, puiku, bet jau po pirmų mano kritinių pastebėjimų, buvo pereita i manipuliatyvų "mes visad stengiamės padėti užsieniečiams, apsiimam atlikti tokias procedūras, kaip naujo retainerio įdėjimas, kurio dauguma net neapsiimtų, o jūs vis tiek nepatenkinti ir dar drįstat daktarą kritikuot...". Na taip, atliekat procedūras užsieniečiams už tokius pat pinigus, kaip ir lietuviams - ajajai kokie geraširdžiai, su tuo ir norėčiau visą jūsų kliniką pasveikint. O kalbant rimčiau, turbūt pirmiausia reiktų pakelti komunikacijos lygį joje, kad ir daktaras žinotų, jog laukia kalbos barjeras ir asistentai būtų pasiruošę tinkamai pavertėjauti. Kitas dalykas, daktarui irgi būtų pravartu prisiminti, kad daktaras jis ne tik "patogiems lingvistinams subjektams" o visiems, kurie pas jį registruojasi, nepaisant etnoso bei kalbos. Trečia - jeigu kalbos barjeras komplikuotas, tai bent jau veidrodėliu reiktų parodyti, kaip pasisekė retainerio keitimo procedūra ir dantų siūlu pabandyti pravalyti tarpdančius ir įsitikinti klijavimo efektyvumu. Ir galiausiai - jeigu jau nujaučiate, kad bus problemų su kalba ir nesate pasiruošę efektyviai šitos problemos spręsti, geriau jau tiesiai šviesiai atsisakykite registruoti, kad vėliau patiems nereiktų savų mundūrų skalbti kalbant apie "geraširdingą veiklą užsieniečiu atžvilgiu". Juk ne paramą teikiat, o imat, kaip jau minėta, tą patį pinigą, kurį imtumėt ir iš lietuvio. Kita vertus, jeigu užtikrinat efektyvias paslaugas ir procedūras lietuviams, tą patį darykit ir užsieniečių atžvilgiu.PS. antrą kartą į kliniką neatvykome, nes žmona nusprendė, kad nenori rizikuoti dar kartą patirti to, ką patyrė pirmąjį. Ir aš ją suprantu bei palaikau. Adaptacija svetimoje šalyje sunki, ypač, po tokių atvejų.
Laura SosmilytėLaura Sosmilytė
21:34 04 Jan 24
Labai džiaugiuosi atradusi Andrių Petrauską! Išsirauti porą protinių dantų per vieną vizitą - atrodė tikras iššūkis. Mano asmenine patirtimi, procedūra pas šį gydytoją praėjo super sklandžiai. Jos metu detaliai paaškino atliekamus veiksmus, galimus pojūčius. Pas Andrių jautiesi ypač užtikrintai, o to pasekoje ir baime išnyksta :) Andrius pasirodė labai kompetetingas, išmanantis savo darbą specialistas, vertas kiekvieno teigiamo atsiliepimo. Labai stipriai rekomenduoju!
Tik patys gražiausi žodžiai apie visą klinikos komandą ir ypatingai odontologę Irmą. Į kliniką atėjau dėl per avariją sumušto ir beprotiškai skaudančio priekinio danties ir visas aptarnavimas buvo 10/10, nuo pasitikimo registratūroje iki pačių procedūrų. Niekuomet dar nesijaučiau taip jaukiai ir smagiai odontologės kėdėje. Rekomenduoju visiems/visoms, kas ieško aukštos kokybės procedūrų ir nuostabaus klientų aptarnavimo.
Evelina RadzevičEvelina Radzevič
13:27 21 Sep 23
Pati šauniausia gydytojų komanda su kuria esu susidūrusi, lankantis klinikoje jaučiasi, jog visi susidirbę kaip šeima. Kas kartą atėjusi pas kiekvieną specialistą jaučiu rūpestį.Tiesinau dantis kapomis pas gydytoją Joną, viskas praėjo sklandžiai ir greitai. Per tą laiką dingo odontologų fobija, kurią turėjau nuo vaikystės.Klinikoje taip pat protezavau dantis, atlikau estetinį plombavimą bei balinimą – viskuo patenkinta.Lankausi pas higienistę Viktoriją Misiūnaitę – ypatingai dėmėsinga specialistė, einu pas Viktoriją kaip į egzaminą. Viktorija visada akcentuoja kaip teisingai prižiūrėti dantis, pamato, kai kažkas daroma ne taip ir duoda pastabų. 😅 Skiria tikrai nemažai laiko pacientui.Kiekvienas gydytojas su kuriuo susidūriau visuomet pakonsultuoja. Gydytojai nesiūlo nereikalingų procedūrų. Visada paaiškina situaciją ir papasakoja, kodėl ir kada reikia tam tikros procedūros.Matosi, jog šioje klinikoje dirbantiems specialistams yra svarbūs pacientai, o ne jų piniginės! :)
Ingrida VerdingovaiteIngrida Verdingovaite
13:33 01 Sep 23
Ačiū vaiku gydytojai Rasai Masiliūnienei! Tikra gydytoja iš pašaukimo, puikiai moka prieiti prie vaiku, dantukus parodė ne tik 4iu metuku mergaitė, kur kitoms gydytojims nepavykdavo apžiūrėti, bet ir vieneriu metuku mergytė.Ačiū, Jūs nuostabi specialistė ir žmogus!
Vilma PottsVilma Potts
06:12 17 Jun 23
Labai malonus kolektyvas pasitiks kiekvieną.Profesionalūs ir tikrai savo darbą išmanantys gydytojai!!! Vita Lozinovienė,Jūratė Aganauskienė, Andrius Petrauskas vieni geriausių specialistų pas kuriuos teko lankytis!!! Jeigu svarstote ir ieškote klinikos- tiesiu taikiniu į Era Esthetic Dental Kliniką !!!
Liza MovičLiza Movič
17:19 13 Jun 23
Moderni klinika. Suprantamai labai aukštos kainos, bet yra geriausi savo srities specjalistai. Ateinu čia dėl savo breketų, tai esu patenkinta.Čia nemokamai vaišina kava. Gydytojai, kaip iš kažkokio filmo, mačiau viena vaikščiojant su smokingu:D
Loreta RukieneLoreta Rukiene
20:17 17 May 23
Teko apsilankyti pas keturis, specialistus ir likau labai,patenkinta jų profesionalumu, bendravimu,darbu kurį atliko.Vita Lozinovienė,Jūratė Aganauskienė, Giedrė Uogintaitė – Račkauskienė,Vita Budrienė.Ir toliau su šeima lankysiuosi,šioje klinikoje.Didžiausios rekomendacijos.
Silvija SvilainienėSilvija Svilainienė
07:46 05 Apr 23
Kitoje klinikoje nustačius klaidingą dizgnozę - šalinti implantą dėl skilimo kreipiausi kitos nuomonės į klinikos Era Esthetic Dental gydytojus. Konsultacijos metu paaiškėjo, kad implanto skilimo nėra, skilęs tik danties vainikėlis. Esu be galo dėkinga klinikos kolektyvui bei ypatingai gydytojams Andriui Petrauskui bei Vitai Lozinovienei už "išgelbėjimą" nuo nereikalingos sudėtingos chirurginės intervencijos bei didelių išlaidų, taip pat, labai operatyviai bei nebrangiai sutvarkytą skilusį vainikėlį. Rekomenduosiu šią sąžiningą kliniką bei gydytojus visiems draugams bei pažįstamiems.
Buvome su dukrytėmis pas vaikų gydytoją Rasą. Nuostabi gydytoja, dėmesinga vaikams ir tikrai išmano savo darbą. Išsamiai papasakojo apie dukryčių dantukų problemas, parinko priemones tolesnei dantukų priežiūrai. Dukrytės pasakė, kad norės tik pas šią gydytoją eiti dar kartą:) O man tik pliusas, nes žinau, kad ši klinika išties puiki su joje dirbančiais nuostabiais gydytojais :) Sekantis vizitas jau mus mano :D
js_loader

Registration

Use this form to register for your first visit and we will contact you to schedule your appointment.